Ostatnie zakupy w DM

DM to drogeria, gdzie zawsze znajdę coś interesującego, nawet jeśli niczego specjalnie nie szukam :-) 


Dziś chciałabym wam pokazać zdobycze z mojej ostatniej wyprawy do DM. Nie ma tego wiele, ale może znajdzie sie coś, co was zainteresuje :-) 

1. Balea woda mineralna w sprayu 
Marzy mi się woda Uriage, ale póki co nie mam możliwości jej zakupu (nie widziałam jej w Austrii), dlatego pocieszam się Baleą :-)  Jest tania, skuteczna, myślę że zostanie ze mną na dłużej. 

2. Balea olejek do ciała
Uwielbiam wszelkiej maści olejki, oliwki. Ważne jest dla mnie, aby szybko się wchłaniały i dawały długotrwały efekt nawilżenia. Postanowiłam wypróbować ten produkt i nie zawiodłam się! Olejek spełnia wszystkie wymagania, a dodatkowo pachnie podobnie jak seria kakaowa z Ziaji. Do tego kosztuje grosze :-) Świetny kosmetyk! 

3. Prinzessin Sternenzauber żel pod prysznic dla dziewczynek

Chyba każda drogeria ma w swojej ofercie taki produkt, przeznaczony dla dzieci. Mnie urzekł w nim niezwykły owocowy zapach, dlatego nie mogłam się mu oprzeć :-) 
Po jego użyciu cała łazienka pachnie jal w bajce ;-) 
Szkoda że nie było takich produktów w latach 80-tych ;-) 

4. Bronzer Sun Club Essence + pędzel do pudru Catrice
Tak się zakochałam w tym bronzerze, że kupiłam sobie drugi egzemplarz, do torebki :-) Oczywiście musiałam sobie dokupić jakiś pędzelek, którym mogłabym nakładać bronzer, będąc poza domem. Wybrałam ten z Catrice, niedrogi, mięciutki, solidny. I przede wszystkim w praktycznym etui. 

5. Balea kąpiel do stóp o zapachu mięty i trawy cytrynowej
Nie miałam jeszcze okazji go użyć, ale jestem pewna, że umili mi pedikure :-) 


6. Balea kapsułki do skóry wokół oczu
Nigdy nie używałam tego typu kapsułek, ale te mnie zainteresowały, postanowiłam ich używać jako kuracji. 
Te kapsułki mają za zadanie nawilżyć i wygładzić skórę pod oczami, zmniejszyć podkrążenia, nadać spojrzeniu świeżości. Ja użyłam narazie dwie kapsułki. Zobaczymy, jak się spiszą ;-) 


7. Lakiery do paznokci Colour & Go firmy Essence
Nigdy nie miałam lakierów z tej firmy, zazwyczaj kupuję Ingloty, Essiaki, OPI, Anny. Ale te tanie lakierki zauroczyły mnie swoimi kolorami, więc postanowiłam dać im szansę. 
Wybrałam odcienie: 
109 soczysty koral
110 ciepły róż, z bardzo małymi drobinkami
134 jakby granat zmieszany z grafitem, dodatkowo z maleńkimi drobinkami - właśnie testuję ten odcień. Mam nadzieję, że wytrzyma chociaż 3 dni... 

Znacie któryś z tych kosmetyków? 
Jakie sa wasze ulubione drogerie?? 
Pozdrawiam was z burzowej krainy :-)

63 komentarze:

  1. kapsułek do oczu to ja jestem megaaa ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ;-) Nie wierzę w cuda, ale taka kuracja nie zaszkodzi :-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dopiero pomału odkrywam Balee ;-)
      Ja zazdroszcze dziewczynom w Polsce Ziaji itp... :-)

      Usuń
  3. Marzą mi się zakupy w drogerii DM, też jestem przekonana, że coś zawsze by mi się nawinęło. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno :-)
      Ja zawsze idę tylko po jedną rzecz, a wychodzę z pełną siatką ;-)

      Usuń
    2. Hihihi, jak każda kobieta na zakupach! :p

      Usuń
    3. Zgadza sie, chyba kazda z nas tak ma :-)

      Usuń
  4. ja uwielbiam Superdrug i Boots, choc Superdrug musze przyznac ma fajniejsze promocje. Zawsze musze z czyms z nich wyjsc, zawsze!

    zaciekawil mnie ten olejek Balea. sama uwielbiam olejki tego typu zarowno do ciala, twarzy i wlosow. mnostwo sie tego przewija u mnie.

    kapsulki pod oczy tez mi sie pidobaja, moze dlatego ze akurat kapsulek pid oczy uzywam. tylko innych. Czy Twoje sa w postaci olejku? tzn czy w tych kapsulkach rybkach jest olejek i na ile aplikacji wystarcza Ci jedna kapsulka?


    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Justitio, te kapsułki mają bardziej żelową niż oleistą konsystencję. Jedna kapsuła wystarczy na jednen raz, tzn. Pod lewe i prawe oko ;-)
      A jak długo ty używasz tych twoich kapsułek? Stosujesz je codziennie?
      Jeśli chodzi o wymienione przez ciebie drogerie, to nie mialam jeszcze stycznosci, bo nigdy nie bylam w UK ;-)
      Pozdrowionka!

      Usuń
    2. ja moje kupilam w polskiej aptece, chyba za 14 zl. na razie wyprobowalam jedna czy dwie, w kapsulkach jest olejek. Jedna kapsulka wystarcza na 3 aplikacje pod lewe i prawe oko, jest bardzo wydajna. Zobaczymy jak sie sprawdzi, bo jeszcze nie rozpoczelam kuracji na dobre :)

      ale jestem raczej regularna w stosowaniu, takze na pewno dam znac jakie beda efekty :)

      Usuń
    3. Dobrze, to czekam na relacje z efektów działania :-)

      Usuń
  5. Nigdy nie byłam w DM. :(
    Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, ze w koncu i do Polski dotrze kiedys DM.
      Ale Rossmann czy Hebe też są fajne :-)

      Usuń
  6. pozazdroscic;) mam nadzieje, ze nie dlugo juz bede mogla sie wybrac;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zycze owocnych i udanych zakupow :)

      Usuń
  7. Potrzebuję bronzera i kusi mnie wypróbowanie tego z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie pożałujesz. Ten bronzer jest naprawdę świetny i do tego tani :-)

      Usuń
  8. Najlepsze są ceny ;)
    Co do tych lakierów to kiedyś dwa i pożałowałam. Za bardzo się leją. Najlepszy lakier jaki kiedykolwiek miałam był z H&M ;) W DM bardzo fajne są jeszcze żeli pod prysznic - ich zapachy itd. Aż chce się je zjeść.
    A co do pędzelków to w Rossmanie są o ileś tam centów tańsze. Niby nic ale jak DM jest zawsze obok Rossmana to po co te 20 centów przepłacać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nigdy nie mialam zadnych kosmetykow z H&M, ale dobrze wiedziec, ze lakiery sa takie dobre :-)
      Co do zeli pod prysznic z DM, to rzeczywiscie te zapachy są nieziemskie :-)
      Bardzo lubie Rossmanna, ale w Austrii niestety nigdzie sie z Rossmannem nie spotkalam, wiec niestety nie mam porównania...
      Pozdrawiam! :-)

      Usuń
  9. zazdroszczę Baleii ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balea rzeczywiscie jest fajna i niedroga :-)
      Na szczescie w Polsce mozna wiele znalezc na Allegro!
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  10. Szczerze powiem, że nawet nie myślałam nad tym jak ta szczoteczka radzi sobie z podkręcaniem :D Mam z natury raczej długie rzęsy, tusz daje mi pogrubienie i troche wydluzenia i jest ok, ale chyba niezbyt podrkęca. Chyba, że trzeba by innym ruchem tusz nałożyć to może wtedy i podkręci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje rzesy sa niestety proste jak druty... Musze sie nieźle nagimnastykować, zeby je choć trochę podwinąć ;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Już i ja niedługo poszaleję w DM :)
    Jak Cię obserwować kochana? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga krzyklo, ciesze sie, ze bedziesz miala okazje do zakupów w DMie :-) Wyposaż sie w duże torby :-)
      Będzie mi bardzo miło, jesli bedziesz mnie obserwowac :-) Ja jestem juz od jakiegos czasu twoją wierną obserwatorką :-)
      Najlepiej dodaj do listy czytelniczej link do mojego bloga: http://justynkasbg.blogspot.de/?m=1
      Buziaki!

      Usuń
  12. Świetne zakupy! Bardzo podobają mi się odcienie lakierów, ale słyszałam na ich temat niestety wiele negatywnych opinii :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od wczoraj mam pomalowane paznokcie, do tej pory lakier spisuje sie nienagannie... ;-)
      Zobaczymy jak długo jeszcze :-)

      Usuń
  13. uwielbiam zakupy w DM, zwłaszcza z logo Balea :] ale ta woda termalna to była niestety hmmm delikatnie mówiąc cieniutka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo ze nie wszystko co sie zwie Balea musi byc dobre ;-) Ale jak do tej pory to u mnie ta woda spisuje sie OK. Choć marzy mi się Uriage... ;-)

      Usuń
  14. o jakie fajne zakupy, ciągle wspominam mój jedyny szalony pobyt w tej drogerii:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życze ci jeszcze duzo takich szalonych i udanych wizyt w DM :-)

      Usuń
  15. Oj marzy mi sie odwiedzic choc raz drogerie DM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze bedziesz miala mozliwosc :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Witam, w chwili obecnej trwa u mnie rozdanie, a do wygrania 4 paletki sleek-a, z miejsca Cię serdecznie zapraszam. Jest 4 a sponsor może powiększyć pulę paletek względem zainteresowania, tak więc zapraszam dwukrotnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za zaproszenie, chetnie zajrze :-)

      Usuń
  17. kurcze,ja mam tak samo,niby niczego nie szukam ale pozniej jak wychodze i nic nie kupie to taka bardzo niespelniona sie czuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie, to chyba taka kobieca przypadłość :-)

      Usuń
  18. Musisz sie dodac do odwiedzajacych. na stronie glownej z prawej strony jest miejsce " odwiedzaja moj blog". tam sie wpisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam lakiery z Essence color&go i nie polecam ich.Niedawno zmienili wygląd buteleczki i chyba przy okazji jakość spadła bo poprzednie które miałam to wytrzymywały mi na paznokciach 3-4 dni a ta nowa wersja nawet 1 dnia nie potrafi wytrzymać:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szkoda :-(
      U mnie zaczął dopiero w trzecim dniu troszkę odpryskiwać. Ale miałam dodatkowo jeszcze lakier nawierzchniowy, wiec moze dlatego wytrzymal "aż" 3 dni ;-)

      Usuń
  20. jestem zaintrygowana Twoją twórczością w blogosferze. Dodaje do obserwowanych, bo zamierzam wpadać tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rowniez dodalam ci do obserwujacych i z przyjemnoscia bede cie odwiedzac, bo baaaardzo lubie czytac :-)

      Usuń
  21. Bronzer jak najbardziejbym chciala wyprobowac! Daj znac jak lakier sie sprawdzil:)
    pozdrawiam i obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chetnie dam znac, jak sie lakier sprawdzil! :)
      Paznokcie pomalowalam w poniedzialek, dzis w czwartek widac juz niestety pierwsze male odpryski. Czyli w sumie lakier wytrzymal 3 dni. To chyba calkiem niezle :)
      Pozdrawiam i rowniez obserwuje :)

      Usuń
  22. gdzie jest ta drogeria? i co to jest woda mineralna w sprayu i do czego się jej używa?
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz obserwuję :-)
      Drogerie DM są w Niemczech, Austrii, Czechach i na Słowacji...
      Woda w sprayu sluzy do odświeżania w ciągu dnia, poprostu spryskuje się nią twarz :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  23. śmieszny korek ma ten żel dla dziewczynek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, korek w kształcie korony ;-) To kosmetyk dla księżniczek, ale nie tylko :-)

      Usuń
  24. woda w sprayu moze być przydatna na upały

    dodajemy do obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
  25. BARDZO SPODOBAŁY MI SIĘ LAKIERY DO PAZURKÓW..
    JEDNAK NIGDY ICH NIE TESTOWAŁAM TAKŻE CZEKAM NA RECENZJE :))

    DZIĘKUJEMY ZA ODWIEDZINY NASZEGO BLOGA I SYMPATYCZNE KOMENTARZE..

    OBSERWUJEMY I POZDRAWIAMY Z POCHMURNEGO OBECNIE TRÓJMIASTA :)

    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno zrecenzuję te lakiery :-)
      Pozdrowionka z deszczowego Salzburga :-)

      Usuń
  26. świetne zakupy, nigdzie w okolicy nie mam drogerii DM :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też boleję nad tym, że nie mam w okolicy Rossmanna ;-)
      Miejmy nadzieję, że kiedyś w końcu DM dotrze i do Polski :-)
      Pozdrowionka!

      Usuń
    2. będąc w tej drogerii potrzebowałabym wózka takiego jak w hipermarketach :)

      Usuń
  27. szkoda,że u mnie takiej nie ma:(widze fajne produkty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko bedziesz miala okazje byc w Austrii, Niemczech, Czechach czy na Słowacji, to odwiedźnkoniecznoe DM ;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  28. Tá wodeé od Balei w sprayu tez mam i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rowniez jestem z niej bardzo zadowolona :)

      Usuń
  29. A więc to tak wygląda jaskinia marzeń naszych sennych - DM - ileż to westchnień hehe :) raj alverde i balea :))

    OdpowiedzUsuń