Sklep internetowy Pat&Rub - jak taniej kupowac?

Drogie dziewczyny, podobnie jak wiele z was jestem wielką fanką kosmetyków firmy Pat&Rub. Napewno będę sporo o nich pisała na moim blogu. 
Uwielbiam je za fajny skład, praktyczne opakowania, i co najważniejsze skuteczność! Jedyną ich wadą jest cena... :-( która niestety zniechęca wiele potencjalnych klientek... 
Dziś chciałabym wam opowiedzieć o tym, jak można nabyć te kosmetyki nieco taniej ;-) 
1. Przede wszystkim jeśli nie potrzebujecie jakiegoś produktu na już, od zaraz, to kupujcie w sklepie internetowym Pat & Rub: www.patandrub.pl 
Tam ceny są niższe niż np. w Sephorze. Warto jest jednak zamówić kilka produktów naraz, aby osiągnąć kwotę za zakupy 200 zł - wtedy przesyłka na terenie Polski jest bezpłatna. 
2. Jeżeli w ciągu 6 miesięcy dokonasz zamówien w sklepie internetowym za łączną kwotę 1.000 zł, to otrzymasz automatycznie rabat w wysokości 10%. Owszem, 1.000 zł w ciągu 6 miesięcy brzmi strasznie dużo. Ale warto jest dokonywać zamówień zbiorczych, z mamą, przyjaciółką. I wtedy ten tysiak sam się uskłada ;-) 
3. W każdym miesiącu w internetowym sklepie dostępne są obniżki cen (najczęściej -15%) na wybrane produkty, linie pielęgnacyjne. Warto polować :-) w chwili obecnej można taniej nabyć produkty do pielęgnacji dłoni, stóp, oraz kosmetyki antycellulitowe. 
4. Najczęściej przy okazji jakiegoś święta pojawiają sie dodatkowe promocje w sklepie internetowym, np. w chwili obecnej z okazji Dnia Matki wszystko można nabyć 15% taniej, do 26. maja! 
5. Warto zainstalować sobie aplikacje Justtag na smartfona - umożliwia ona dostep do różnych kuponów rabatowych do wielu sklepów, nie tylko Pat&Rub. 








6. Dodatkowo w sklepie internetowym dostaniesz rabat w zależności od wysokości zamówienia: powyżej 200 zł 3%, powyżej 300 zł 5%, powyżej 500 zł 7%. 
7. W sklepie internetowym dostępne są gotowe zestawy kosmetyków. W zestawach kosmetyki wychodzą taniej. Np. ja chętnie kupuję zawsze zestaw "hipoalergiczne mycie i nawilżanie", w skład którego wchodzi żel do mycia ciała, krem do rąk oraz balsam do ciała. Kupując te kosmetyki pojedynczo, wyszło by 143 zł. Tymczasem zestaw kosztuje 114,40 zł. 
8. Można zamówić newslettera, a także polubić Pat&Rub na Facebooku. Wtedy jest się informowanym o wielu promocjach, konkursach itp. 
9. A najważniejsze jest to, że w Pat&Rub rabaty się sumują!!! 
Podam wam przykład - przy zamówieniu o wartości 660 zł zapłaciłam po uwzględnieniu wszystkich rabatów 469 zł. To prawie 200 zł taniej :-) 
Naprawdę warto polować na okazje, wtedy te ceny nie są aż tak bardzo zaporowe! 
Pozdrowionka!

24 komentarze:

  1. nigdy nic pat&rub nie mialam. cena mnie nie tyle co zniecheca ale hamuje, Moze kiedys sobie na cos pozwole ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sklep ten oferuje duzo znizek, wiec praktycznie zawsze ceny sa bardzo atrakcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie planuję zakup masła do ciała, kocham zapach trawy cytrynowej i kokosu! No idealny! Dzięki za rady dotyczące zakupów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :-)
      A z masła będziesz napewno bardzo zadowolona:-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Mam miniaturkę z jednego z pierwszych Glossyboxów i jestem zachwycona, aż szkoda mi używać, wolę go wąchać.. ;D

      Usuń
    3. :-) myśle ze jak kupisz sobie pelne opakowanie, to wystarczy ci ono na dlugi czas. To bardzo wydajne kosmetyki!

      Usuń
  4. jeszcze dodałabym, że jeśli ktoś posiada bloga i zrecenzuje ich produkt to może wysłać tę recenzję i zapytać o zniżkę za niekonwencjonalne metody promowania marki i wtedy też dostaje się rabat ważny przez 2 miesiące ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zainstalowałam sobie tego Justtag, dzięki za cynk, jak mi się trochę szafka kosmetyczna opróżni, pewnie się skuszę na te ich czarodziejskie kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie bardzo Agatko :-)
      Napewno bedziesz zadowolona!

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio czytałam artykuł https://www.cashbill.pl/blog/e-commerce/darmowe-skrypty-e-commerce gdyż mam w zamiarze otworzyć sklep internetowy. Jednak wiem, że musi to być rozsądna decyzja i doskonale przemyślana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest bardzo dużo różnych sklepów internetowych i jeśli mamy dość dobre w nich rozeznanie to zawsze gdzieś natrafimy na pewną promocję. Jednak ja najbardziej zwracam uwagę na to, czy dany sklep www ma wdrożone płatności online https://cinkciarz.pl/platnosci gdyż bezpieczeństwo transakcji powinno zawsze stać na najwyższym poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam jeszcze okazji kupować w tym sklepie, ale nie jest powiedziane oczywiście że tego nie zrobię. Tym bardziej, że ja jestem wielką maniaczką zakupów w sklepach internetowych. Ważnym jeszcze dla mnie jest fakt samej wysyłki zakupów. Dlatego jak widzę, że jest opcja wysyłki kurierem https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/ups to w sumie w ogóle się nie waham przed tą możliwością.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno znajdziemy takie sklepy internetowe gdzie bez problemu będziemy mogli kupić taniej dany produkt. Ja również często zwracam uwagę na to, czy dany sklep internetowy posiada bezpieczne płatności online https://bluemedia.pl/oferta/platnosci/platnosci-online. Dla mnie jest to ważne, gdyż wiem, że takie właśnie płatności internetowe zapewniają mi bezpieczeństwo transakcji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Akurat samych sklepów internetowych jest cała masa i z pewnością każdy z nas korzysta ze swoich ulubionych. Ja najczęściej robię zakupy w sklepach online tam gdzie jest wdrożona płatność systemu https://www.dotpay.pl/ gdyż do niego mam zdecydowanie największe zaufanie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niestety nie znam tych sklepów ale ogólnie interesuję się sprzedażą przez Internet. Moim zdaniem jeśli ktoś sprzedaje produkty za granicę to niech przeczyta wpis https://www.praca4u.net/jak-uzyskac-numer-eori-art88.html i dowie się czym jest numer EORI.

    OdpowiedzUsuń