Mały wielki olejek do skórek Inglot

W moim dzisiejszym krótkim poście opowiem wam o olejku do pielęgnacji skórek i paznokci Inglot. 
Zdjecie ze strony internetowej firmy Inglot 
Trafiłam na niego przypadkiem, gdy robiłam małe zakupy w sklepie internetowym Inglot. A że bardzo lubię odżywki do pazurków z tej firmy, a z mojego poprzedniego olejku nie byłam zadowolona, zdecydowałam się spróbować właśnie tego Inglota. 
No i miałam nosa :-) 
 Olejek okazał się być dużo lepszy od swoich poprzedników z Allessandro i Alverde. 
 Skład:
 W składzie olejku znajdziemy witaminę E, olej jojoba, olej z pestek moreli. Nie znajdziemy za to w nim parabenów i innych świństw ;-) 
Konsystencja olejku jest jak łatwo się domyśleć oleista ;), ale nie taka bardzo tłusta i ciężka. Olejek nie wchłania się oczywiście zaraz po wmasowaniu, należy odczekac chwilkę, ale nie tak długo, jak przy innych znanych mi olejkach do paznokci. 
Opakowanie/wygląd/zapach
Sam olejek jest transparentny, ma śliczny żółciutki kolor. Zamknięty jest w charakterystycznej eleganckiej inglotowej buteleczce o pojemności 15ml. Pędzelek jest miękki, bardzo wygodny, olejek rozprowadza się szybko i precyzyjnie. 
Pachnie cytruskowo-owocowo, ale delikatnie, nie nachalnie. Jak dla mnie jest to bardzo przyjemny zapach, mimo że za cytrusowymi aromatami nie przepadam :-) 
Dodam jeszcze, że produkt ten jest niesamowicie wydajny, po prawie 3 miesiącach używania minimalnie widać zużycie. 
A teraz samo działanie: 
Od lat walczę z pionowymi bruzdami na pazurkach, na kciukach było widać czasem małe pęknięcia. Olejek oczywiście nie jest w stanie zaradzić bruzdom, ale po jego stosowaniu paznokcie przestały mi pękać i mogłam wrócić do lakierowania. 
Stosuję olejek raz dziennie, wieczorem. Olejek bardzo fajnie nawilża i pielęgnuje skórki i paznokcie. Suche skórki stają się wyraźnie mniej widoczne. 
Cena: 
Olejek kosztuje 21zł. Uważam że jest to świetna cena za tak dobry produkt!  
Podsumowując: 
Jest to dla mnie najlepszy ze wszystkich olejków do skórek i paznokci, które stosowałam. Jest bardzo przyjemny w stosowaniu, a efekty są naprawdę zadawalające. Mogę go wszystkim z całego serca polecić!
P.S. Drogie dziewczyny, zachęcam Was do pomocy temu małemu Skarbowi, któremu ja z całego serca kibicuję i życzę wszystkiego najlepszego!

68 komentarzy:

  1. może kiedyś też kupię sobie jakiś preparat do skórek. Jeszcze niczego nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez dlugo nie uzywalam takich preparatow, zaczelam dopiero jakies 2 lata temu ;-)

      Usuń
  2. Ja na razie mam krem do skórek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czegos takiego potrzebuje!!!
    dzieki za ten post i recenzje, niedlugo bede w Polsce to koniecznie musze sobie ten olejek kupic!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie się składa :-)
      To bardzo przyjemny olejek, bardzo wydajny i w sumie niedrogi :-)

      Usuń
  4. Mam olejek z Kallosa. Też jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nigdy nie mialam niczego z Kallosa ;-)
      Ale dobrze wiedzieć!

      Usuń
  5. Chętnie z niego skorzystam, jeśli go znajdę u sb;)
    http://rollingintheelove.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Inglota ma świetne preparaty! Ja najbardziej lubię ich nabłyszczacz i przyspieszacz wysychania w jednym! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze wiedziec, bo ja sie wlasnie rozgladam za takim przyspieszaczem :-)
      Pozdrowionka :-)

      Usuń
    2. Polecam!:-) I czekam na nowego posta!!!! :-*

      Usuń
    3. Nowy post juz jutro :)
      A na przyspieszacz skusze sie, jak tylko wybiore sie do Polski :)

      Usuń
  7. za taką cenę to opłaca się kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej, ze jest on bardzo wydajny!

      Usuń
  8. WŁAŚNIE TAKI PREPARAT MUSZĘ KONIECZNIE SOBIĘ SPRAWIĆ!!

    BUZIAKI

    XO XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio strasznie zaniedbałam skórki wokół paznokci, muszę wrócić do systematycznego olejowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wlasnie tez niestety za rzadko olejuje skorki... Przydaloby sie ze dwa razy dziennie, a ja to robie tylko raz ;-)

      Usuń
  10. Moje skórki na szczęście nie potrzebuję tego typu produktów, ale dobrze o nich wiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie użwyam takiego preparatu ;))

    wbijaj na:
    __________________________________
    www.myszka-fashion.blogspot.com
    __________________________________

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez dlugo nie uzywalam takich rzeczy :-)

      Usuń
  12. z Inglota mam coś do skórek, ale i tak używam Sally Hansen, więc poszedł w zapomnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tego z SH :-) a on jest do pielęgnacji, czy do usuwania skórek?

      Usuń
    2. do usuwania.. świetnie zmiękcza skórki, tak jakby je rozpuszcza :) jak ktoś ma problem ze skórki, to abcolutne must have :)

      Usuń
    3. Ja zauwazylam, ze odkad stosuje ten olejek, to moje skorki sa lepiej nawilzone i przez to duzo mniej widoczne! I duzo wolniej rosna ;)

      Usuń
  13. brzmi baaardzo zachęcająco! :)
    a u mnie nowy, świeży i letni makijaż,zapraszam! www.pear-up.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam preparat do usuwania skórek od Inglota jest swietny, wierzę że ten olejek też jest godny polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jesli zdecyduje sie na usuwanie skorek preparatami, to wlasnie tez kupie sobie taki z Inglota :)
      Mysle, ze z tego olejku bylabys zadowolona :)

      Usuń
  15. w sumie to przypomnialas mi, że potrzebuję 'paznokciowych' zakupoów ;-) pozdrawiam www.brykuha.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe:-)
      A czego uzywasz do pazurkow?

      Usuń
  16. wszedzie go dzisiaj szukalam :D i nie znalazlam;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej... Ewentualnie zostaje jeszcze sklepi internetowy Inglot... ;-)

      Usuń
  17. Uwielbiam olejki i odżywki do paznokci :). Tego jeszcze nie próbowałam ale chętnie to zrobię! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj bardzo ciekawy musi być ten oleje i do tego jezcze z INGLOTA ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kiedyś olejek z Oriflame i również był bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedzialam, ze Oriflame ma w swojej ofercie takie olejki :)

      Usuń
  20. Muszę koniecznie wypróbować, bo właśnie szukam dobrego kosmetyku do skórek paznokci :) Twoja recenzja spadła mi jak z nieba <3


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chetnie zagladam do ciebie, od jakies czasu jestem twoja obserwatorka :)

      Usuń
  21. A ja się nie polubiłam z tym olejkiem ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co ci nie podeszlo w tym olejku? :)

      Usuń
  22. musze wyprobowac :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie stosowałam ;d
    ale może spróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko poczujesz potrzebe stosowania takich olejkow, to ten jest naprawde wart wyprobowania :)

      Usuń
  24. Kiedyś wypróbuję. Dużo dobrego słyszałam :) ale póki co masło shea daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki to produkt dokladnie masz? Ja mam krem do paznokci, z masłem shea, z L'occitane. Jest także świetny!

      Usuń
  25. uwielbiam firmę Inglot i zapewne u mnie ten produkt również by się sprawdził:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo lubię firmę Inglot. Wiele produktów świetnie się u mnie sprawdziło :-)
      Buziaki!

      Usuń
  26. a testowałaś może olejek firmy nail tek? bardzo jestem ciekawa jakie jest porownanie tych produktow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jeszcze nie mialam niczego z nail teka... A ty co sadzisz o tym nailteku? Fajny jest? :-)
      Pozdrowionka!

      Usuń
  27. a ten olejek się wchłania, czy zmywasz po jakimś czasie nadmiar? nigdy nie używałam olejków do paznokci, zawsze odżywki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten olejek nalezy wmasowac w skorki i w miare mozliwosci w paznokcie. Tlusta warstewka wchlania sie po jakims czasie:-)
      Ja w sumie tez uzywam odzywek do paznokci, a ten olejek to tak bardziej dla skórek :-)

      Usuń
    2. ja mam jakiś olejek Essence z aplikatorem jak błyszczyk, ale smarowałam nim tylko skórki (zresztą chyba tylko do tego jest przeznaczony) i jakoś nigdy nie chciał się porządnie wchłonąć, efektów też nie widziałam (ja mam akurat problem z bardzo twardymi zadziorami)

      Usuń
    3. Na twarde zadziory moge dodatkowo polecic krem do paznokci i skorek z L'occitane. Nie jest tani, ale jest swietny! I bardzo wydajny :)

      Usuń
  28. Przydatna recenzja. Może zdecyduję się go kupić :)

    OdpowiedzUsuń