Serum Super Aqua-Eye Guerlain

W tym prześlicznym i niezwykle eleganckim flakoniku znajduje się 15 ml cudeńka wartego grzechu ;) Jest to tak wspaniały kosmetyk, że zasłużył sobie na oddzielny post. Zapraszam Was na krótką recenzję serum pod oczy Super Aqua-Eye marki Guerlain. 

Pielęgnację pod oczy stosuję od około 19-go roku życia. Pierwszym kosmetykiem do tego celu był pietruszkowy żel Ziaji, w takim malutkim białym słoiczku. Bardzo miło i z wielkim sentymentem wspominam ten żel. Później przewijało się sporo inych kremów, różnych marek, od Eris, poprzez Nivea, Estee Lauder, Pat&Rub. Na dłużej zatrzymałam się dopiero przy kremie pod oczy marki AA z serii Eco - naprawdę śwetny krem! 

Jednak jakiś czas temu zachciało mi się  czegoś dodatkowego, czegoś, co wzmocni działanie kremu, dlatego postanowiłam stosować serum. Moje pierwsze serum pod oczy, marki Pat&Rub, nie robiło kompletnie nic, ani nie zaszkodziło, ani też nie przyniosło jakichkolwiek skutków. Następnym serum, jakie kupiłam, było właśnie Super-Aqua Eye od Guerlaina. 

 
Według producenta kosmetyk ma działanie anti-aging, rozjaśniające, nawilżające, wygładzające. 
Zagdzam się całkowicie z tymi opiniami. Na mojej prawie już 35-letniej skórze serum spisuje się wspaniale! Idealnie nawilża delikatną skórę pod oczami. Szybko się wchłania, a skóra staje się gładsza! Drobne zmarszczki stają się niemal niewidoczne. Efekt nawilżenia utrzymuje się przez cały dzień. Mało tego, stosując to serum nie ma potrzeby dodatkowego używania kremu pod oczy. Sama teraz rzadko nakładam krem - serum w zupełności wystarczy!
Muszę także wspomnieć o wspaniałej wydajności tego kosmetyki - używam go od 18-go kwietnia, codziennie rano oraz wieczorem. Teraz mamy początek sierpnia i serum wystarczy mi jeszcze na pewno na 2 tygodnie.
Jedyną wadą, jaką dostrzegam, jest cena. Jednak bardzo wysoka wydajność oraz skuteczność wynagradzają tę niedogodność ;)
Szczerze przyznaję, że jest to zdecydowanie najlepszy kosmetyk pod oczy, jakiego używałam! 
Wiem, że sporo z Was zna to serum - czy podzielacie moją opinię? 
Całuję mocno! 

73 komentarze:

  1. Ojejejej pamiętam ten pietruszkowy kremik od Ziajki :))))
    Twojego super serum nie znam Kochana - za wysokie progie na esowe nogi heheh ;) Aktualnie mam na "tapecie" kremik od Galenica na razie jest okej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd się przyznać, ale nigdy jeszcze nie miałam niczego od Galenica...
      Ach ten żel od Ziajki, tyle z nas od niego zaczynało :-)

      Usuń
  2. Nie znam tego serum ale widzę, że sporo tracę ;) Szkoda, że cena jest mało zachęcająca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena nie zachęca, to prawda...
      Jednak kiedy kupuję internetowo w Douglas.de, to zawsze załapię się na rabat 10 lub 15%. A to zawsze już coś ;-)

      Usuń
  3. oj cena niestety nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest oporowa... Ale działanie sporo wynagradza ;-)

      Usuń
  4. Baaardzo lubie to serum. Wogole ta linia Guerlain jest udana wedlug mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. czuje sie skuszona, choc wolalabym nie:P
    krem pietruszkowy pamietam - okropnie mnie podraznil, ale i tak wspomniam go z sentymentem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałaś krem pietruszkowy? Bo ja właśnie miałam żel, może był łagodniejszy od kremu :-)
      A serum jest bardzo kuszące, już samo opakowanie jest tak śliczne, że trudno jest się oprzeć :-)

      Usuń
  6. Jakie ładne opakowanie! Szkoda, że cena wysoka, ale jeśli działanie takie dobre może warto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie zawsze wysoka cena idzie w parze ze skutecznością, ale to serum jest naprawdę fantastyczne :-)

      Usuń
  7. Miałam kiedyś maluszka (chyba 5 ml, a może ciut więcej, bo nie był znów taki mały) tego serum i bardzo dobrze go wspominam :) Nie wykluczam powrotu, ale najpierw zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nadal będziesz z niego zadowolona, gdy skusisz się na zakup. Ja nie mam dużego doświadczenia z innymi serami (;-)) pod oko, ale nie szukam już innego, temu pozostanę wierna ;-)

      Usuń
    2. Ja też nie. To było jedyne serum pod oczy jakie miałam :D

      Usuń
    3. Skóra się z czasem przyzwyczai, wiec chyba jednak będziesz musiała znaleźć zastępstwo...

      Usuń
  8. nigdy nie mialam serum pod oczy, jedynie kremy :)
    czuje sie skuszona :) dobrze, ze niedlugo Boze Narodzenie :D do tego czasu zuzyje, co mam w zapasie ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie szepnij słówko św.Mikołajowi, żeby wiedziała, co ci przynieść ;)

      Usuń
  9. Oj kusisz kochana,serum wydaje się być super :) Dobrze,że niebawem mam urodziny :) wspomnę komu trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, wspomnij koniecznie! :) Serum jest fantastyczne :)

      Usuń
  10. A czy na to serum nie nakładasz już Kochana kremu? Ja miałam miniaturkę jakiegoś innego serum (nie Guerlain, ale jakiegoś ) i nie wiedziałam, że to serum i że jeszcze na to trzeba krem nałożyć i strasznie mi wysuszyło skórę, a dopiero potem się skapnęłam, że to jest serum i że na to jeszcze trzeba krem:))) Czy to Guerlainowe jest na tyle ok, że już kremu nie trzeba dołożyć? Nie miałam go nigdy, dlatego pytam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, producent mówi, że jest to jedno z niewielu tego typu produktów, na które można, ale nie trzeba nakładać kremu. Całkowicie się z nim zgadzam. Nie wykluczam, że może w zimie będę jeszcze dodatkowo stosowała krem, ze względu na ogrzewanie, ale na razie nie mam zupełnie takiej potrzeby :-)

      Usuń
  11. Marzy mi się, dawno nie miałam nic z pielęgnacji Guerlaina a jest rewelacyjna. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj brzmi baaaaaardzo zachecajaco <3
    mialam w zeszlym roku serum do buzi z tej serii bylo tez wydajne mimo ze o zgrozo drogie. ale jakos mnie nie az taaak zachwycilo...bylo dobre, nie przecze ale za takie pieniadze oczekiwalam czegos wow.
    buziaki i dzieki za super recenzje :)
    ciesze sie ze dorwalas Taboo :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, ja miałam w czerwcu taką miniaturkę serum do twarzy z tej serii, w wersji light. I rzeczywiście było bardzo przeciętne. Poprawne, ale bez szału. Natomiast to serum pod oko jest bardzo skuteczne, naprawdę działa :-)
      Dziękuję Kochana i przesyłam buziaki!

      Usuń
  13. Wiesz jak wielbię to serum :) swoje skończyłam i szykuję się do kolejnego zakupu :) nie miałam lepszego ! Cena wysoka ale akurat na ten kosmetyk nie żałuję żadnej złotówki :) Fajnie, że Ty też Kochana jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Aguś, ja chyba właśnie pierwszy raz u ciebie widziałam to serum :-)
      To mój najdroższy kosmetyk, ale nie szkoda mi na niego, bo jest niesamowicie skuteczny :-)

      Usuń
    2. ja zawsze wolałam sobie odmówić kilku drobnostek aby dorzucić te parę groszy więcej na lepszy kosmetyk ;) weź Justyś koniecznie sobie próbkę kremu na noc z tej serii, miał premierę chyba w czerwcu jak dobrze pamiętam, jest rewelacyjny ! choć cena też wysoka, ja jak skończę te co mam , to zainwestuję w ten nocny na pewno :) mam jeszcze chęć na tonik z tej serii , ale toników póki co mam sporo w zapasach i muszę zużyć :)

      Usuń
    3. Ok Aguś, to obejrzę sobie ten nocny koniecznie :-) Dzięki!
      Ja także wolę odmówić sobie tego czy tamtego, ale dobry kosmetyk to podstawa :-)

      Usuń
  14. Kochana Justysiu!Flakonik jest przepiękny tego serum. Jeśli rzeczywiście jest tak skuteczne to serum to nie wiem czy sama sie kiedyś na niego nie skusze zwłaszcza ze teraz przy moim Szkrabie czasami nie dosypiam i zmarszczki sa widoczne bardziej pod oczkami a młoda to ja już nie jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monisiu, ty młodziutka jeszcze jesteś! Ale porządne nawilżenie jest ważne w każdym wieku, a to serum właśnie fantastycznie nawilża :-) Całuję mocno, Kochana!

      Usuń
  15. ja niestety nie znam tego serum, ale wygląda bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ma ładne opakowanie :) Cena wysoka, ale jak dla mnie krem pod oczy jest kosmetykiem za który mogłabym zapłacić więcej :) Tak samo jeśli chodzi o podkład. W końcu nakładamy je na twarz, a jej nie będziemy mogli zakryć tak jak reszty ciała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Kochana, masz rację! Lepiej zaoszczędzę na czymś innym, ale krem oraz podkład muszą być skuteczne :-)

      Usuń
  17. Ciekawy kosmetyk. Sama jeszcze nie używałam, ale na pewno warto spróbować....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już dawno nie spotkałam się z tak skutecznym kosmetykiem :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  18. nie znam, ale jeszcze nie będę używać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie odczuwasz takiej potrzeby, to rzeczywiście nie ma po co sięgać po takie serum :-)

      Usuń
  19. Czytałam o tym serem u Czarnej Ines, pamiętam, że strasznie je zachwalała :) U mnie póki co świetnie sprawdzą się Caudalie Vinosource SOS.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czytałam o nim u Ines :-)
      W końcu sama zachciałam spróbować.
      Fajnie, że znalazłaś coś, co spełnia twoje oczekiwania.
      Przyznam, że Caudalie jest mi do tej pory nieznaną marką ;-)

      Usuń
  20. KOCHAM to serum! U mnie spełniało rolę nawilżacza, nadgorliwością z mojej strony byłoby nakładanie na ten kosmetyk czegoś jeszcze :) Cudownie nawilża, pięknie wygładza, zachwyca mnie pod każdym względem :) Cena rzeczywiście mało zachęcająca, ale to jeden z niewielu selektywnych kosmetyków, do których chcę wracać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że podzielasz moje zdanie na temat tego serum :-)
      Ja także będę wracać do tego produktu.

      Usuń
  21. Przymierzałam się do tego serum, nawet kilka razy byłam blisko ale ... u mnie zwycięża Filorga. Może kiedyś kupię, kto wie. Produkty pod oczy, to dla mnie jeden z tzw. must have.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filorga jest dla mnie jeszcze zupełnie obcą marką...
      Dla mnie także produkty pod oko to absolutny przymus ;-)

      Usuń
  22. Słyszałam wiele dobrego o tym serum, jednak cena nie jest zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie ma chyba jeszcze zbyt silne działanie (mam 23 lata). Ale do zapamiętania na przyszłość. W sam raz, żeby zacząć odkładać kasę na "za jakiś czas" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :-)
      W twoim wieku wystarczą lekkie żele pod oczy :-)

      Usuń
  24. juz wiem po co za jakis czas bede musiala siegnac dla mojej skory pod oczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. cena do jakosci widać tutaj się sprawdza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Nie zawsze wysoka cena oznacza dobre działanie, ale w tym przypadku na szczęście się nie zawiodłam :-)

      Usuń
  26. Żeliku od Ziaji nie poznałam, niestety, ale za to krem świetlikowy Flos Leka był moim pierwszym " naocznym " kosmetykiem, i to w wieku ponad 20 lat :)
    Serum bardzo mnie kusi Kochana, ale podejrzewam, że nie szybko będę mogła sobie na niego pozwolić, ach, no ale po Twojej recenzji z pewnością go zapamiętam, może kiedyś uraczę swoją prawie 35 letnią skórę pod oczami tym luksusem :)
    Całuski Kochana Justynko, miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Kochana, żel świetlikowy zawsze gości w mojej torebce, wspaniale sprawdza się jako nawilżacz w ciągu dnia :-)
      Buziaki i miłego wieczoru :-)

      Usuń
  27. Też bardzo wcześnie zaczęłam stosować kremy pod oczy i może dlatego okolice oczu dziś wyglądają u mnie całkiem dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie coś w tym jest :-) Zawsze lepiej zapobiegać, niż później walczyć z oznakami czasu :-)

      Usuń
  28. Hmm, hmm, hmm no to teraz to się dopiero poczułam zaintrygowana. Ser nigdy nie używałam, ale jeśli to radzi sobie nawet solo to dla mnie jeszcze lepiej. Chcę, i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówię ci Kasiu, rewelacja :-)

      Usuń
    2. ok, ja tez poczulam sie zaintrygowana - szczegolnie, ze mam sucha skore.

      Usuń
    3. To ideał dla suchej skóry :-)

      Usuń
  29. Miałam ochotę na serum pod oko od Estee Lauder, ale teraz chcę Guerlain :) Wpisuję to cudo na listę zakupów :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli miałabym wybierać, to wolę osobiście zdecydowanie Guerlaina :-)
      Miałam serum do twarzy z EL, taki przeciętniaczek nic nie robiący ;-)

      Usuń
  30. Mam na niego chrapkę od bardzo dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudeńko! Ciężko trafić na taki super krem pod oczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, bardzo ciężko. Cieszę się, że trafiłam na tak skuteczny :-)

      Usuń
  32. Ja niestety nie znam ;( Ale z pewnością poznam. Świetnie, że się sprawdza u Ciebie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę zapamiętać :-) Kiedyś się skuszę bez względu na cenę :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. O serum słyszałam już wiele dobrego i chyba pora poważnie się nad nim zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie przykłądam w ogóle uwagi do pielegnacji skóry pod oczami a wiem, że powinnam to szybciutko zmienić :(

    OdpowiedzUsuń