Żel myjący do twarzy Biolaven

Oto kolejny produkt z gromadki kosmetyków pretendujących do tytułu ulubieńca roku  :) Żel myjący do twarzy Biolaven




W tej małej buteleczce znajduje się 150 ml fantastycznego żelu do mycia twarzy. Właśnie zaczynam używać drugiego opakowania i jak dotąd nie byłam w stanie dopatrzyć się w tym produkcie jakichkolwiek wad. 


Krótki, przyjazny skład, polska marka naturalna, niska cena i przede wszystkim świetne działanie! I czego chcieć więcej? 


Pomimo mieszanej cery najchętniej wybieram nawilżające produkty do oczyszczania twarzy. Mam u siebie dosyć twardą wodę, która wpływa na ściąganie i przesuszenie skóry i  dlatego staram się unikać dogłębnie oczyszczających mydeł i żeli, zawierających silne detergenty. 

Żel marki Biolaven łagodnie, ale i dokładnie oczyszcza skórę twarzy, pozostawiając ją nawilżoną i odświeżoną. 

Konsystencja żelu jest dosyć rzadka, stąd wielki plus za opakowanie z pompką! Sama buteleczka posiada śliczną i schludną szatę graficzną. Bardzo ładnie prezentuje się w łazience. 
Produkt po zmieszaniu z wodą bardzo delikatnie się pieni. Miłośnicy porządnej piany będą zawiedzeni, mnie jednak jej brak nie przeszkadza.
Warto także wspomnieć o zapachu - piękny winogronowy :) Tak bardzo mi się spodobał, że koniecznie chcę dokupić jeszcze żel do ciała z tej serii. 



Zamiast silnych substancji myjących jak SLS czy SLES zawiera w swoim składzie bardzo ładogne detergenty, które nie naruszająją warstwy lipidowej naskórka.
Olej z pestek winogron, który zawarty jest w składzie żelu, posiada bardzo wysoki poziom nienasyconych kwasów tłuszczowych, jest bogatym źródłem witaminy E, zwanej witaminą młodości. Ponadto zawiera flawonoidy, witaminy A i B6, resweratrol, minerały i lecytynę.
Olejek lawendowy posiada właściwości antyseptyczne i łagodzące. Świetnie  sprawdza się w pielęgnacji cery trądzikowej, zmniejsza łojotok, stymuluje wzrost nowych komórek, łagodzi objawy egzemy. 

Jak widać mogę pisać o tym żelu tylko w samych superlatywach. 
Wiem, że sporo z Was zna zarówno ten, jak i inne żele z rodziny Sylveco. 
Ja już wielm, że tego produktu nie może u mnie zabraknąć :)

54 komentarze:

  1. SUper zdjęcia :) ja z Biolaven mamy średnie relacje, coś nam nie gra :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Kochana :) A jak z Sylveco i z Viankiem?

      Usuń
  2. Ja tego jeszcze nie miałam, ale chętnie kupię, bo widać, że naprawdę warto :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto go wypróbować, zwłaszcza za taką cenę :)

      Usuń
  3. Nie dla mnie, nie cierpię winogronowych zapachów.

    PS. pomysłowe zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Rozumiem, że takie zapachy nie każdemu się podobają :)

      Usuń
  4. Nie lubię się z biolaven, a ten żel byl dla mnie porażką ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co dokładnie ci w tych produktach nie podeszło? :)

      Usuń
  5. zdjęcia bardzo mi sie podobają do tego posta są super, uwielbiam takie wodne sesje:)
    z Biolaven nic nie miałam, ale może kiedyś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, dziękuję :-)
      Mieliśmy trochę ubawu przy robieniu tych zdjęć ;-)

      Usuń
  6. Jak mi się te zdjęcia podobają ♥ a ja nie lubię zapachu tej serii ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach to bardzo indywidualna sprawa, więc rozumiem, że nie każdy go polubi ;-)
      Dzięki Justyś, mieliśmy trochę zabawy przy robieniu zdjęć :-)

      Usuń
  7. Czy sama zrobiłaś te zdjęcia ??? Są genialne <3 a sam żel także testuję i mówiąc szczerze nie doczekasz się jego wad :)
    Pozdrawiam Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama bym nie dała rady ;-) Robiliśmy te zdjęcia we dwoje z moim ukochanym :-) Jedno lało wodę, a drugie pstrykało ;-)

      Usuń
  8. nie znam ale skoro taki super to na pewno nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny jest, Kasiu! A do tego niewiele kosztuje :-)

      Usuń
  9. To musi być love, skoro się skończył, a Ty go szybciutko zakupiłaś ponownie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, Marti :-) I pewnie jeszcze nie jedno opakowanie kupię ;-)

      Usuń
  10. Wypróbuję go. Mam w zapasie balsam i plyn micelarny z tej serii 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo jestem ciekawa twojej opinii :-)

      Usuń
  11. nie znam tego żelu jeszcze, ja na razie jestem na etapie żelów Sylveco :)
    Biolaven mam w planach wypróbować :)

    świetne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Justynko :-) Mnie te żele z Sylveco bardzo interesują :-) A że za tydzień lecę do Polski, to pewnie poznam je bliżej :-)

      Usuń
  12. Mi on się nie spodobał głównie przez tą wodnistą konsystencję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci szczerze, że dawniej ja też nie lubiłam takich konsystencji ;-)

      Usuń
  13. Ale miałaś fajny pomysł na zdjęcia:). Bardzo mi się podobają <3.
    Winogronowy zapach w kosmetykach to musi być cudowne doznanie;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Iwonko :-) Ten zapach jest bardzo przyjemny, choć sądząc po komentarzach ma też swoich przeciwników ;-)

      Usuń
  14. Świetne zdjęcia :)
    Od dawna przymierzam się do zakupu kosmetyków Biolaven, a żel do mycia twarzy będzie świetnym sposobem na poznanie ich asortymentu. Muszę tylko odrobinę zmniejszyć zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Myślę, że ten żel będzie świetny na początek :-) Sama mam teraz ochotę na więcej z Biolaven :-)

      Usuń
  15. Śliczne zdjęcia Isiu ..
    Ja też bardzo lubiłam ten żel.. w ogóle bardzo mi odpowiada cała seria Biolaven (oprócz szamponu, bo strasznie plącze włosy). krem na noc też jest świetny ..
    Z Sylveco miałam różne relacje ...Vianek poznaję dopiero ale do Biolaven na pewno wrócę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :-) Ja z pewnością również będę wracać do tego żelu :-) Kuszą mnie jeszcze te żele z Sylveco. No a z Biolaven muszę kupić sobie jeszcze żel pod prysznic.

      Usuń
  16. Z chęcią kupiłabym sobie ten żel - taki naturalny i łagodny produkt to świetny wybór dla cer tłustych (takich jak moja). Chyba przy najbliższym przyjeździe do Polski się na niego skuszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już zrobiłam sobie zapas tego żelu :)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Tymiankowy również mam w planach wypróbować, podobnie jak rumiankowy :)

      Usuń
  18. nie miałam z nim do czynienia, mam jeszcze 3 do zużycia haha :D

    Miłego wieczoru Kochana! ♥
    monikaozdoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak skończą ci się zapasy, to koniecznie wypróbuj :)

      Usuń
  19. Bardzo ciekawy produkt, jeszcze nie słyszałam o tej firmie..
    Piękne zdjęcia, bardzo profesjonalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. On jest świetny, więc nie ma na co czekać :)

      Usuń
  21. Kochana, zacznę od tego, że zrobiłaś przepiękne zdjęcia ♥ Co do żelu, bardzo, ale to bardzo go lubię, tak samo jak ty zakochałam się w jego winogronowym zapachu z nutką lawendy i polubiłam jego skuteczność i delikatność. Moja skóra po jego użyciu jest delikatna i miękka, wcale nie przesuszona. Owszem jest rzadki, ale wcale nie uważam to za wielki minus :) Jakość najwyższa i naturalny skład ♥
    Miłego weekendu Kochana, buziaki przesyłam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, zdjęcia robiliśmy we dwójkę z moim ukochanym :)
      Żel jest tak wspaniały, że już nawet kupiłam sobie jego odpowiednik do ciała :)
      Mnie taka rzadka konsystencja również odpowiada, tym bardziej, że pompka działa naprawdę sprawnie!
      Całuję mocno Kochana i życzę spokojnego weekendu :)

      Usuń
    2. Justynko Kochana, wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku Ci życzę, niech spełnią się wszystkie twoje marzenia i pragnienia, radości z życia, dobra i spokoju życzę :* Niech Nowy Rok będzie stokroć lepszy od mijającego ♥ Całuski przesyłam :*

      Usuń
  22. Żelu nie znam ale miałam płyn micelearny z tej serii i byłam zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Micelu nie miałam jeszcze przyjemności stosować, ale za to dokupiłam sobie żel pod prysznic z tej serii :)

      Usuń
  23. będę musiała wypróbować :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny pomysł na zdjęcia :).
    Muszę spróbować ten żel :).

    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mieliśmy trochę ubawu z tymi zdjęciami :) A żel bardzo polecam, bo jest świetny, ma fajny skład i nie kosztuje majątku :)

      Usuń
  25. No zaciekawiłaś mnie! Musisz stworzyć gifa z tych zdjęć *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój ulubiony żel <3 Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Od kilku dni stoi w mojej łazience ;) Myślę, że się polubimy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia super!
    A ja jakoś nie przepadam za żelami do twarzy, wolę płyny micelarne/toniki itp - sięgam też po olejki, pasty peelingujace, ale nie codziennie.

    OdpowiedzUsuń